Марина | 2011-08-06 23:50:14 |
Киев, Днепровская набережная, 16а Никто не обратил внимания,когда мы зашли.Подошли только тогда,когда случайно нажали на сигнал на руле.Критично нас осмотрев,менеджер спросил: "Что конкретно вас интересует?"Ответили,мол присматриваем и выбираем между марками.Когда дети сели в салон,мен-р ответил,что сейчас прийдется купить ЭТУ машину.Мы направились к выходу-он сел за комп.Муж пошел к внедорожникам.Дети побежали за ним .Мен-р сказал,что сейчас прийдется ЗДЕСЬ ОСТАВИТЬ 100 тыс.долларов,если они что-то повредят.ХАМСТВО и ЖЛОБСТВО! Этот салон был 8-м за день-детям только радовались . Как хорошо,что я люблю Субару и Тойоту,и в жизни не сяду за Ниссан! |
|
Сергій | 2017-11-29 23:09:15 |
Доброго дня. Сьогодні я мав зустріч біля вашого салону на Дніпровській Набережній. В мене Nissan Leaf. Ваш дід-"охоронець" сказав, що автомобілям Ніссан і потенційним клієнтам сервісу на зарядній станції вашого салону НЕ місце, якщо немає наряд-замовлення відкритого. Сказав, що це команда директора. :) Класний приклад компанії, яка не хоче бачити в себе клієнтів. З таким підходом до клієнтів не дивно, що Ніссан в Україні ніхто і звати його ніяк по продажам авто і сервісу. А директору привіт - треба було станцію ставити в приміщенні СТО, а краще в себе вдома. Бо мати відкритий наряд-заказ - то значить ремонт, а ремонт - то значить в боксі машина, а зарядка на вулиці. От халепа - а як же виконати умови і зарядитися. Директор жлоб, або охоронець дебіл. З двох одне. Але я більше і в планах не буду мати відвідувати даний сервіс і салон. Економте далі. Ціна питання - ну гривень 10-20 з одного клієнта, який годинку там постоїть. Якби сказали заплатити, я би заплатив, а так - просто послали. |
|