Отзыв:
Привіт Всім хто купив або хоче купувати VW T5. Хочу поділитися досвідом експлуатації Т5 1,9 ТДІ, (насос-форсунка) 2004 р.в. Ось і настала мить коли я став щасливим власником машинки яка б мені допомогла і грошей заробити і задоволення від кермування отримати і палива зекономити і взагалі надійного німецького автомобіля. НО НЕ ТУТ ТО БУЛО. Вирішив я поміняти колеса на зиму і передні стійки зі всіма причандалами, все купив(амортизатори брав «монро» - 620 грн., + опорні по -175 + пильники по 80 грн. + відбійники – точно не пам'ятою. Робота 300 за все) і по дорозі на сервіс мені глохне двигун!!!!!!!! Пробую заводити - глухо! Відбуксирував на сервіс і почалося! Діагноз встановили наступний – «виробітка стаканів форсунок в наслідок чого саляра потрапила у двигун» Питаю: моя вина є? Відповідь: Ні! Це такі кончені двигуни дизельні зараз ставлять на Т5 і не тільки. Як результат я відреставрував головку 4000 грн. Нові: болти, втулки розпредвала, розпредвал, прокладки і ще всякої хрені на загальну суму +- 6000 грн. Ітого 10000 + робота 1500 = 11500. + 26 днів. Тепер я на седані 2,2 бензин і ну його нафіг з тією економію і надійністю дизельних двигунів.