Отзыв:
Автомобіль в максимальній комплектації, 2,5 ТД, з АКП. Ре-експортний варіант з Франції, придбаний у офіційного дилера. Особливість моделі - тільки постійний повний привід + понижений (Low 4*4). До штатної комплектації додано тільки ближній ксенон. Пробіг 42тис.км за 10 місяців. Претензій і поломок поки немає. Вартість регламентних ТО відносно невелика. Розхід по трасі 10л/100км. міський цикл - 12-14л/100км. По автобану в режимі 150-170км/год - 16л/100км. що при масі більше 2т. і постійному приводі вважаю добрими показниками. Підвіска надто жорстка як для позашляховика, правда на трасі це стає перевагою. В режимах 100- 130км/год поведінкою нагадує седан середньої потужності. Взимку жодних проблем не було. Оптимальна відповідність ціни до якості і технічних характеристик! В цілому приємне враження від інтенсивної експлуатації.
Достоинства:
Збалансована 5 ступінчата АКП, провал при прискоренні не дуже яскраво виражений, можна пристосуватися швидко. Непогана динаміка для АКП. Можливість переходу в "ручний режим" добре допомагає на спусках і взимку, хоча сама по собі "тупувато" працює - паузи надто великі. Добра маневреність. На диво добра стійкість на трасі (до 150 км/год.)
Достатній кліренс. Вмістимий салон і багажник. Непоганий гальмівний шлях і досить чутлива ABS - очікував гіршого. В цілому досить простий і мало електроніки - що в наших умовах сервісу вважаю перевагою.
Недостатки:
Відсутність механічних блокувань - в багнюку залазити страшно. Недостатньо прогрівається салон взимку. В спеку клімат недостатньо справляється. Сидіння практично без бокової підтримки. Відсутність комфорту сидінь для задніх пасажирів. Не регулюється кут нахилу задніх сидінь. Нестійкий на ребрах дороги (типу "пральної дошки")- наслідок наявності нерозрізного моста ззаду і рамної конструкції. Низька шумоізоляція салону. Нікудишня штатна акустика (т.звана аудіопідготовка). ESP з довгим дуже "періодом думання", особливо коли завантажений зад - спрацьовує швидко,"відпукає" надто довго, хоча можна примусово відключити.