AutoSvit.com.ua
  Автосалони    Перевірка VIN    Автосервіси  Відгуки автовласників    Новини  
продати автомобіль, додати оголошення width=
автобазар
продаж мототехніки
продаж мікроавтобусів
продаж автобусів
продаж вантажівок
продаж спецтехніки
продаж прицепів
продаж водного транспорту
продаж автозапчастин

Як замінити наконечник кермової тяги своїми руками та уникнути проблем

16.01.2023
Як замінити наконечник кермової тяги своїми руками та уникнути проблем
Незважаючи на елементарне влаштування, наконечник кермової тяги ламається і періодично потребує заміни. Робиться це елементарно, і найбільша проблема тут зрозуміти, що причина несправності саме в цій залізці. Зношений наконечник рульової тяги легко переплутати з іншими несправностями у ходовій, через що вирішення проблеми може сильно затягнутися.

Ви чуєте стукіт, відчуваєте зниження стійкості автомобіля і погану реакцію на поворот керма, до того ж у саме кермо може йти неприємна віддача при перетині нерівностей. Все перераховане точно вказує на порушення роботи ходової, але як зрозуміти, у чому річ? Чи то стійки стабілізатора полетіли чи кульові опори чи все ж таки герой нашої статті — кермовий наконечник? Найнадійніший спосіб: підняти підозріле колесо на підйомнику та перевірити люфт. А заразом подивитися пильовик — якщо він порваний, наконечник можна міняти не замислюючись, все одно йому незабаром кінець.

Підводне каміння самостійної заміни
Якщо у вас є бажання заощадити та поміняти наконечник кермової тяги самостійно, вас може відлякати небезпека помилитися з кутом сходження коліс. Досвідчені водії радять метод підрахунку витків. Під час знімання старого наконечника порахуйте, на скільки витків він накручений на тягу, та накрутіть новий аналогічно. Здавалося б, просто. Але спосіб може дати збій, якщо старий та новий наконечники відрізняються за довжиною. На маркетплейсі можна знайти легко недорогий і якісний наконечник кермової тяги Ланос від аналогових виробників. Однак гарантії повного збігу з оригіналом вони не мають, тому при самостійній установці підрахунок витків не дасть потрібного результату. Це не означає, що міняти самому не можна, але після процедури краще покататися до найближчого стенду розвалу-сходження і виставити кути як слід.

Купуючи наконечник, також переконайтеся, що під пильовиком достатньо мастила. Інакше нова деталь прослужить недовго. Якщо виробник недопрацював, мастило можна додати і самому, головне, правильно його підібрати.
● Якщо пильовик силіконовий чи неопреновий, спокійно використовуйте найпростіший літол, шкоди не буде.
● Якщо пильовик гумовий — літол на нього вплине погано. Використовуйте ШРБ 4, а краще мастило на основі барію або кальцію. Остання коштує дорожче, але значно продовжить життя наконечника.



Таким чином немає причин перекладати цю просту операцію на спеціалістів та витрачатися на їх послуги. А щоб міняти наконечник доводилося якомога рідше, бережіть автомобіль від гонок по пересічній місцевості, їзді по бордюрах та не крутіть кермо, стоячи на місці. Саме це є основними причинами швидкого зношування деталі.